stor städning :)

 
Igår somnade jag 22 och vakna idag kl 08...måste vara första gången på evigheter jag sov så bra!!..gick som sagt till psykologen det gick jätte bra..fick fylla i ankäter typ 100 st haha..va där 1h sen åkte jag hem..när jag kom hem fick jag ryck och börja stor städa..bokstavligen stor städa! med musik i höglurarna o pumpade galen musik då äre så nice o städa...fixade oxo en av mina garderober med vissa jackor o koftor..dom som fick plats ialf..resten fick stanna i min andra garderob =) så nöjd!! städat och fint hem samt städade garderober! :D Har funderat på att göra en mini "walk in closet" i lilla rummet som jag har i mitt rum! :D..så ska ta tag i d när mina päron är tillbaka,skule bli så fiiint!
 
Ikväll blire hit the gym! Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa käk hihi...mår så bra igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0