shosan

Nu fick jag lust att skriva igen..börjat att må bättre..vet inte om d för min "depression" men gud vad jag äter!!! okej inte för att jag inte gjorde det innan..men det hade lugnat sig ett tag..men nu jävlar aso!..min instagram e full me fetto mat bilder -.- haha..men tränat sönder med min syster!..känns så skönt efter varje pass..hade tvätt idag men hon tvingade mig ändå dit en stund blev klar innan så aah vi gick dit...sen på väg hem köpte jag tjockis grejer ialf haha!..men men!!!! Imorgon ska jag jobba..12.30-21 ...skit taggad! saknat mitt jobb så jävla mycket!..sen måste jag plugga..ser INTE fram emot den här kursen "hälsopedagogik" fyfan säger jag bara!!! kommer att dö -.-...men aaa kämpa kämpa!..Idag har jag gjort lite ärenden oxo..livs beslutande ärenden..men allt e för mitt bästa! :)..
 
 
 
Juste såg också den här gruppen i face om en kille som fick riktigt lite skadelstånds pengar för ett riktigt fult ärr vid ögonbrynet..aso seriöst? hört talas om folk som fått ett litet piss ärr och fått fett med pengar..sverige e konstig ibland haha,kompiskt!..så tänk två gånger innan ni vill gå med i ERV försäkring! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0