Nu så

Nu tänkte jag skirva om d jag tidigare idag föröskte men inte gick att puliciera :)...gick inte hem igår det blev att man sov över ännu en kväll med cosi..så firade min 21års dag med honom :)..vart jätte mysigt somnade runt 03 typ och vaknade 13 av att Cosi skrämmer mig hahahah ville döda honom..hoppade verkligen upp ur sängen hahah -.- ..sen pratade vi ett tag om livet yada yada sen skulle jag hemåt och han till studion och spela in lite ..Cosi e ju B kändis hahahahahha..dom har riktigt bra låtar! Har lärt mig typ alla :p ..whatevaaaah..väl i tumba så gick jag till systemet handlade booooozze o hämtade ut paket..va hemma runt 17 tiden..då har jag inte gjort så mycket..lagat mat ..badat osv osv ..
 
Nu ligger jag faktiskt i sängen o hade tänkt att kolla på SATC sen sova..imorgon äre mycket som måste göras ..måste upp tidigt! vad jag hade tänk att göra imorgon är att vakna,duscha håret,packa,iväg till centrum handla snaks,mer boozzze..sen hem till min syster o hjälpa henne inför The big Fiäzst ..åååh längtar så mycket!! Det kommer att komma rätt så mycket folk,det kommer nog att bli sjukt kul! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0