Ledsna jag

Ni som läst min blogg länge..eller känner mig vet att jag är en otroligt glad o glädjepridare tjej..försöker alltid se allt från den ljusa sidan och tänka på att allt händer för en anledning...df..när jag helt plötsligt befinner mig i ett mörkt hål är det varken lätt för mig eller folk runt mig..för jag låser in mig..Allt dom säger vet jag att d vore det bästa "gå ut! gör saker! träffa vänner!" osv osv..men nej..sängen blivit min bästa vän just nu..legat o bara sovit sovit sovit..vill ej vakna från mina fina drömmar..sak på sak händer mig nu på mindre än 1 vecka..förlorat 3 viktiga personer i mitt liv..känns så kefft..så förvirrande..men som någon sa " livet kan inte alltid vara en dans på rosor" jag vart så van vid att haft det så bra!! men ne inte nu,inte idag..vill bara spola tillbaka tiden typ 2månader..göra saker på ett annat sätt..men d hjälper inte att tänka så häller..chattade med mami igår..tårarna rann o rann..saknar dom så otroligt mycket! Skulle behöva ha mami här med mig..hennes kram..tror jag ska ta blogg paus..ialf ett tag..tills jag e på fötter igen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0