Jobb :)

Igår somnade jag sent som vanligt..pratade ut med någon..allt är så förvirrande..inget jag vill eller har tid för..seriöst!..hjärnan börjar ta kontroll över hjärtat =)...bra!..vaknade 10.55 idag...hade lagt larmet kl 11..så typiskt mig att vakna få minuter innan mitt larm -.-...
 
Tog ett skönt bad,fixade frukost osv osv sen iväg till jobbet..det gick jätte bra!! men jo...vad var typ det första alla kommenterade när dom såg mig?.."men ojjjj du har gått upp i vikt ser man" "gud vilka gulliga fylliga kinder du fått" osv osv hahaha..slutade ialf lite tidigare idag..kom hem o gjorde tunnbrödsrulle skit gott!!!..sen attackerades jag av Ben&Jerry och typ tvinga mig att jag skulle våldta dom :O..så aah ..Imorgon ska jag plugga,plugga,städa,plugga!
 
Nuuuuuuuu e jag helt död ska lägga någon serie för att decka till den,pösss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0