jo men visst glömde jag bort att jag hade blogg

Idag hade jag skola..kampen är svår!..orkar inte skriva ens om hur jag känner inför d..så hoppar över d...
 
När jag kom hem fick jag en skit konstig sug efter kladdkaka..så gick o handla d som behövdes för att göra d...sen började jag baka...HAHA jag baka? aso d händer inte...men jag gjorde det! och fett hemskt..jag tyckte att d va kul :O..detta är hemskt eftersom att jag förmodligen kommer att börja baka o få i mig massa godheter som jag ej bör!..den blev jätte god! chockerande god!...ätit som djur...så nu ligger jag här i funderar ..varje gång jag känner cigg lust så äter jag istället sötsaker..som nu kladdkaka..för hunger känner jag inte men ändå ropar kroppen efter d..så aa jag äter o då släpper suget..
 
så sluta röka har ju sina nackdelar...Imorgon har jag tid hos psykologen kl 10..men ska träffa min syster innan vi ska lämna amaru tsm på dagis kl 9..så hon följer med mig imorgon..sen efter d ska vi göra lite Bizniz ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0