Icecold

Har haft det dunderbart med min syster ..tog promenad hit..skit skön promenad! Lysande på musik o tänkte en massa,finns ej bättre :) kom fram runt 19 tiden då hade hon som sagt lagat min favorit rätt som va super god! Efter blev det cheesecake ..och efter massa tjockis grejer jag köpte på vägen hihi sen kollade vi på "modig" super söt film :) vi la oss typ nyss..har ju ingen bärbar här så får kolla allt genom mobilen haha :(..

imorgon ska va hämta mosters hjärta som ha vart med sin pappa i 1 vecka..sen blire iväg till Huddinge och göra lite bizniz ;) ..

sen en sak jag börja märka med mig själv är att jag verkligen tryckt på "no feelings" knappen..börjar bli som förut..icecold! O det gillas stort! Älskar när jag e så..då låter jag ingen trampa på mig eller få mig att må dåligt :)!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0