Hype gäääräääy

Men sho! Ligger här i sängen o fick lust att blogga..har ju tagit d ganska chill med bloggandet för att om nån dag blire allvar! Då ska man nå toppen haha :) ...har inte gjort så jätte mycket faktiskt..ätit jätte mycket ...men d ju inget nytt..idag har jag vart helt hype i min ensamhet..dansat runt här hemma larvat mig..sjungit mig hes (stackars grannar) o tagit sjukt oseriösa bilder o skrattat åt mig själv hahaha! sen hade jag tango tajm med bästa C,,,i typ 100 timmar..o jag sjöng typ lika många låtar hahahaha! va seriös oxo -.-

Tänkte på en sak idag innan jag blev hype...tänk om man skulle försöka "förklara" sig till varje människa som tycker illa om en..eller som du vet att dom tror helt fel om en och du vill lixom bara säga "du har helt fel" men på riktigt skulle man göra d äre ju bara slöseri på tid...man vet ju bäst själv sanningen om sig själv,eller hur? Ska man hela tiden bry sig om vad folk tror om en så kommer man ingen vart i livet! Som idag såg något en gammal kompis skrev..som jag vet va riktat till mig..o jag tänkte WTF? För hon har inga anledningar att skriva d hon skrev...OM inte någon låtsas va mig o skrivit saker till henne eller nåt. för jag har inte skrivit eller sagt ett ord till henne på typ 6månader..hahaha inget förvånar mig längre men aaah orkar inte ens förklara mig till henne :) tycker inte illa om henne eller någon överhuvudtaget! Alla får tro vad dom vill,jag mår bra där jag står idag,blivit bara starkare av all skit som hänt mig på sistone :) så försöker ta allt med en nypa salt hihi

 

Dagens heta outfit ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0