Huddinge

Igår somnade jag runt 23 tiden då jag kollade serier genom mobilen och höll i mobilen med handen..konstigt nog somnade jag med mobilen i handen o vaknar 02 av att mobilen örfilar mig hahaha tappa den rakt i ansiktet! Efter d kunde jag inte sova..somna strax efter 05 och blev väckt idag kl 10 .. Käkade god frukost o sen begav vi oss för att hämta Lill skiten :) efter d så åkte vi till Huddinge för bizniz..allt gick bra! Sen så lunchade vi och åkte hem efter..FY ATTANS vad kallt det är idag mina ben blev till is typ! :( nu är man ialf hos systern min ska sova här idag också hihi mysigt värre att vara med mina absolut favoriter! <3

Imorgon har jag tid hos psykologen kl 09.30..för ADHD utredningen..snart e man klar med den! :) eller snart o snart haha typ 2månader kvar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0