Gone

Idag har jag pluggat lite..annars så har jag mailat lite hit o dit..bokat möte som blir av imorgon kl 3..diskutera bloggens framtid osv osv..sen imorgon blire MAMBO :D..Gilette fyller år så det ska firas hihi..blir såklart Cafét haha!
 
Idag vart jag lite nere pga en anledning...behöver semester..eller typ flytta utomlands..som Cosi..han har fått jobb i rhodos så han åker i början av april fram tills oktober!! vill oxooo!!! ska hoppa in i hans resväska :) men är glad för hans skull!
 
men jag vill oxo göra nåt sånt fast inte rhodos.. dit åker jag för fest möjligtvis i slutet av juli  2 veckor, tjejerna ska dit så om allt går som planerat hackar jag på dom haha...men typ jobba utomlands på ett varmt land i flera månader :)! gåre åt helvetet med plugget så gör jag det!! inget kan hindra mig...för kan ju blogga därifrån..roligare än att blogga härifrån...OH nu blir jag bara taggad!!..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0