bakis

 
Igår var det en sån dag jag aldrig kmr att glömma hihi..åkte som sagt till bredäng för bizniz med min syster..efter det drog vi till heron city för att gå till leklandet med amaru ..jag vart som ett barn haha lekte massor!! vi käkade oxo där..runt 19 tiden åkte vi hemåt..jag kom hem till mig o hoppade in i duschen o så..vart helt död..kl 10 plingare på dörren vart lite rädd men kollar genom kik hålet o ser mina två favoriter stå där med booze o när ja öppnar säger dom "surpriseee!" vart så glad!!..så aah vi drack mängder o pratade massor o dansade gjorde vi oxo hahaha!!..vi decka runt 06 tiden..så lyckat!!! fast idag mår man mindre lyckat haha :/..evigeheter sens man blev bakis...men aah här ligger man helt död med årets huvudvärk!!! försökte äta..men kroppen sa ifrån så käkat lite filmjölk :)
 
favoriterna drog för drygt 1h sen..nu ska jag bara ligga o tycka synd om mig själv :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0