Varför e jag så?

Idag vakna man tidigt och fixat lite ärenden genom mail och telefon..inte så roligt men det måste göras! Idag vet jag inte riktigt vad som ska göras nu ska jag ialf fixa käk..e jätte trött sov inte så bra..smsade typ hela kvällen med en viss person..jag e så sjuk! har värsta chansen vid min sida men vet inte om jag vågar ta den chansen..en chans jag drömt om lixom...då såg jag ju d mer som en dröm..nu är det verklighet och här tappar man intresset typ..d som om jag måste ha det jag inte kan få!! WHY -.-... aja ska ialf ge detta en chans för MIN skull annars skulle jag ba ångra mig förr eller senare :)..
 
Imorgon blir det skola Medicin A börjar imorgon..usch vill inte!! men måste..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0