sjuk o förkyld!

Idag har jag gjort lite ärenden hela dagen sen handlat mat osv osv idag hade jag besök här hemma :) vi körde film maraton o käka masssaaaa gott!! han drog för inte så jätte länge sen..d va trevligt :)..
 
Något jag inte berättat är att den 15 juni ska jag iväg på bartender utbildning :D är borta fram tills den 14 juliiiii !!! det kommer att bli så galeeet fest 7 gånger i veckan i 4 veckor hahaha kommer jag att klara det? JORA ! ser fram emot att träffa nytt folk o bara ha kuuuuul!!! det blir Royal bar academy bästa bartenderskolan då dom erbjuder bla.a praktik plats och det garanterar dig jobb efter utbildningen :D kan inte säga mer än att jag LÄNGTAR SÖNDER!
 
fick en fråga som jag tänkte ta upp här öppet...reagerade lite konstigt då jag inte vet om den är allvarlig eller inte då personen verkar veta lite mer än vanligt om mig haha...men svarar ifall den är allvarlig :)
 
Fråga: hej.. jag har läst din blogg länge och jag vet inte men de känns som att du varit med om ungefär samma grej som mig ? jag fick nyligen reda på att min kille levt dubbelliv hela vårt förhållande, ett år.. jag är nr 1 eftersom vi bor ihop men han har haft känslor för den andra bruden på något konstigt plan. och nu lovar han att det bara är jag..
tror inte att jag kan lämna honom, har för starka känslor, men känner mig samtidigt nere på botten just nu.. vad ska jag göra ? hur gjorde du för att komma över ditt ex och gå vidare så som du gjorde? du verkar vara en otroligt stark och självständig tjej, beundrar dig! kram
 
Svar: Om din kille levt dubbelliv så älskar han till inte tillräckligt som du kanske förtjänar..jag personligen skulle aldrig kunna tro på honom igen ..hur jag gick vidare?...saken e det är lite komplicerat d där..för jag kom över honom på 2 veckor..o då vare då jag fick veta VEM den andra va :)..då släpptes alla känslor o sorg..sen vart jag glad igen..jag vet att jag är bättre än vad han fick mig o tro =)..av sånt skit blir man stark och självständig...men förlåter du något så grovt så trampar du över du själv och ger dig inte chansen att bli stark o självständig..Att gå vidare funkar ju annars olika för alla...vissa behöver träffa sina vänner o hålla sig syssälsatta för att inte tänka på killen..o kan verkligen inte vara ensamma
 
sen finns sånna som mig..som föredrog att gråta ut allt ja ville..låg hemma o fick ut alla känslor..va mer för mig själv..sen när man börjar må bra då återgår jag till det sociala livet..df är jag ganska stark psykiskt..för jag läker mina sår men hjälp av mig själv haha :) ingen lyfter upp mig förutom jag! och nu umgås jag mest med gamla vänner som jag känt i 7-8 år..så det är kul att återförenas med gammla vänner som aldrig svikit en och bara har roliga minnen ihop :)
 
som min underbara vän julie..denna bild e från 2007 haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0