Saknat er så mycket!

Idag vakna jag me bästa nyheten på länge! Labyrint kommer imorgon hit till tumba :D så ska dit med min syster,bror o hans tjej kommer bli galet!..sen så kom min syster med amaru och vi städade lite o så..för kl 7 så kom mina föräldrar hem :D hade saknat dom så otroligt mkt!!! Amaru blev helt galen o började skrika av lycka hahaa sötnöt :)..fick jätte fina presenter,mamma känner mig så väl! jätte fina kläder som jag ska ha i Rhodos :D tänker bara på Rhodos hela tiden allt kretsar runt Rhodos resan just nu haha...något mindre roligt var att mamma o pappa tyckte verkligen att jag gått upp i vikt..så mamma ska tydligen bli sträng när d gäller go grejer...lite dålig tajming då dom hämtade MASSA chilensk godis o go grejer -.- elakt!..ajaa...har bara njutit massor av dom..Nu är verkligheten tillbaka hihi känns skönt :)
 
Annars så är jag fortfarande jätte förkyld o haft lite feber idag..men det hindrar mig inte för att ha kul imorgon!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0