Hej då blogg.se

Igen...haha men denna gång för alltid förhoppningsvis.efter måndaders arbete så börjar jag blogga för Bloghose imorgon! :) det lär bli riktigt tungt o blogga o sammarbeta med dom :) länkar till min nya blogg imorgon!
 
Annars så har det vart ganska lugnt idag..somnade jätte tidigt igår o vaknade kl 08 idag..men insåg hur sjukt d va att jag vakna 08 så tvingade mig till sömns igen o vakna kl 13 haha..mer likt mig u knööw! ;)..sen mot kvällen så mötte jag min gamla vän Tami chica...vi gick i samma klass 6-9 o va riktigt nära!..Hon ska ju med till bartender utbildningen med mig så vi behöve träffas o chata up lite haha! träffa henne igen va som om tiden emellan oss inte fanns..lika bra vänner som alltid :) Vi är så taggade inför resan helt sjukt hr kul vi kommer att ha under 4 veckor!! :D .. Ialf vi käkade i donken o pratade massor!!! efter några år utan att vart med varandra så har man en heeel del att prata om,TRO MIG haha!! kom hem vid 22 tiden :) Nu ligger jag och kollar på Scrubs o smsar..standard!
 
Chica och jag 2005 haha :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0