Tillfällig come back!

 

Wordpress.com Cpar sig...så skriver här tillsvidare!

Den här helgen vart flippad!!! utöver d vanliga..hahaha aso herregud..ne men fan är så sliten och känner att jag måste börja chilla lite med drickandet..både fredag o lördag AS packad..i lördags glömde jag till och med min iphone i taxin..så JA ni kan tänka er hur glad jag e haha :(...d var min wake up call...

Allt är polisanmält,spärrat osv osv...hoppas verkligen jag får tillbaka den..har ändå den känslan...annars köper jag en ny!! :) ger det 1 vecka...på fredag äre maskerad fest hoppas att det blir kuuul :D...legat i sängs o myst bara...det behövdes haha...kollat på dokumentärer och sååååklart SoA..ligger på 4 säsongen nuu ..vill inte att den tar slut får panik!!!!!! :|

kan inte låta bli att känna ångest!!! men det har vart mys o vara ifrån-kopplad från världen lite..o bara njuta av varandras sällskap!...för annars så äre non stop med sms/whatsapp haha :)...Imorgon blie pluuugggg!! har inlämning så måste plugga o skriva masssa..

och till dig Tequila!..trodde vi hade blivit vänner igen...men tror jag tar avstånd från dig igen..ialf nån helg..d blev bara för mycket..vi måste chilla lite :/..hoppas du förstår!
 
 
Och min outfit för i fredags var denna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0