Pluuuuggg!!!

asso e så glaad!!!! inte vakna ja av världens bästa nyhet!! En tjej hörde av sig i fejjan o sa att hon hittat min luuuur woppp wopp så får tillbaka den imorgon eller över imorgon..sååå jävla glad!..ja sen vaknade jag till liv duscha..sen kom mikki hem till mig och ...vad trodde ni vi gjorde?? nej ni kommer inte gissa rätt...för vi PLUGGA! hahaha i fleeera timmar non stopp..EJ likt oss..sista sekunden oxo uppgiften skulle in idag senast 00.00..så vi hann!! :D
 
e så stooolt över mig själv..att skicka in den va typ bättre en mat-orgasm..hoppas så mycket attt vi klarar det här! :)
 
imorgon skola,måste upp 05:30..fattar ni att jag går all in???? solt som fan!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0