Zlataaan din liraree!!

Måste bara börja med att säga att jag fått värsta adrenalinen av att sätt sverige-england matchen...zlatan gjorde farliga grejer på plan..GALNA grejer..vilken show!!!! 4-2 blev det..heja heja zlatan! :D
 
ialf..jag gick ju som sagt ut med Alexis och eftersom alexis är en sådan underbar vän så peppar han mig ganska mycket med det här " 1h promenaden" grejen..han följer gärna med :D..och idag tog han mig på 1,5h promenad haha regnigt o allt så grejade vi det!! grymma är vi!! :D..nästan 8km blev det..imponerande visst? :D..Alltid så kul o träffa den pricken..våra munnar går i 180 och vi säger en massa hemlisar till varandra haha hemlisar ni skulle betala för att få höra moahahha,älskar vår vänskap den e så pöörfekt!:)..
 
Kom hem runt 20.00 o vart extremt hungrig..käkade först en halv paket chocklad kex..då fick pappa flipp o sa att jag måste chilla lite med söt saker...vad gör jag då?..fyller en tallrik med mat..slaktade mammas mat haha!..efter det blev det 2 baguett med manjar..o nu ligger jag i min säng och är faktiskt mätt! :)..imorgon blire lite ärenden o göra..har tid kl 16..kanske får redan svar då?..hoppas!..nepp nu ska jag ta o kolla på SoA..ligger där alla ligger nu..kom ikapp..kefft! men den e så bra!
 
Laddade ner Runkeeper för att ha koll på hur mycket jag går,detta gick jag o Alexis idag haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0