yeeei :)

det gick jätte bra hos läkaren..fick både utskrivna sömntabletter..för er som inte vet har jag haft grova sömnproblem i ett par månader..OCH tid hos prykologen haha..dit ska jag för att kolla min ADHD och efter d blire tid hos psyikiatern eller hur man stavar :P och DÅ får jag utskrivna ADHD tabletter..längtar sönder!..hon förklarade lite hur det funkar o så..och det är exakt det jag behöver...försökte plugga idag med..o det gick inte :'(..har tid hos psykologen den 19 november..d e ett tag kvar asso..fan vill ha tabletterna typ NU!..
 
Efter läkarbesöket gick jag till apoteket och hämtade ut mina sömntabletter,spännande det kommer att vara att känna sömn innan kl 05 :O..perfekt! har ju skola imorgon..ska upp 06:30 så hoppas på att få sova bra för engångs skull!...ne nu ligger jag bara o klagar..är bara orolig..orolig över plugget..vill verkligen klara d här..df söker jag hjälp! annars hade jag skitit i d..ADHD kan va kul ..men inte när man faktiskt vill ta något seriöst o d fuckar d..
 
Önskar bara man inte behövde jobba..aldrig! bara att alla får samma summa varje månad o bara ha kul lixom..jävla slav värld vi lever i..krigar för vad?..några nummer vi ser på kontot som försvinner lika snabbt ..fyfan..hatar livs systemet vi lever i...MAKT...d vad folk vill ha..usch..önskar alla hade det lika bra eller lika dåligt..leva i en värld utan orättvisor o krig..
 
hhahaha nu gick jag in i något helt annat...men d så jag är..d där är ingenting..kan verkligen PIPPA era hjärnor ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0