vit helg

 
 
ska INTE kommentera gårdagens match...eller vilken ilska jag kände..spec när folk smsar onödliga grejer..träffade ialf bästa vännen o vi tog en låååååång promenad aso överdrivet lång haha!! pratade om allt mellan himmel o jord..sen gick vi till något berg där man såg hela storvreten typ och stjänorna var hur vackra som helst igår..rökte en massa igår hahahaah! Fyfan..mådde så bra helt plötsligt :)..kom hem runt 01 (?)..då la jag ett avsnitt av SoA och deckade fint efter..
 
Vaknade av mig själv idag kl 09..haha aldrig hänt innan..så gick upp gjorde fet frukost..sen la jag ett till avsnitt av SoA..o deckade o vakna för 1h sen :)...Idag vet inte vad som händer..igår planderade ja o julie att dra på bio idag...men vette fan om d blir av..para knas..o vill spara till J alvarez dagen :)..och angående rubriken..JA första helgen på 4 månader ska jag INTE ut..nancy du ska INTE ut!..nancy måste plugga!!!...så ingen får hypa mig -.-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0