varför så söt? :)

Hade det riktigt mysigt hos systern min min älskling amaru e bara för underbar!..min bror o emi va oxo där..o vi käkade riktigt god mat..slaktade maten ordentligt!!..åkte hem runt 7..kom hem o mami färgade håret..det blev lyckat..men ännu inte helt nöjd.Vill ju ha liiiiite ljusare..men d kommer! :D sen så här man bara vart inne i fejjan o chattat med en söt sak hihihihi älskar mitt liv just nu helt allvarligt hahahaha
 
detta med att va singel!!!! ingen jävla drama,ingen oro,inga tårar allt sånt its GONE!..min största drama som singel tjej e typ " VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG IDAG" hahhaha ja ni fattar :p..hör ibland par som tjafsar o sånt..o ja ba går förbi med värsta smilet över att jag slipper sånt..jag saknar verkligen inte d där mys stunderna överhuvudtaget ..för mysa kan man ändå göra som singel ju? HE HE! ibland när jag hört par som tjafsar vill typ ba gå fram o skaka om dom o typ säga " SLÄPP D!!" aso vad är chansen att man på riktigt kommer dö med förhållandet man har idag?..äre inte då massa förlorad tid?..typ ha kul nu gör vad du villlll sen när vu verkligen känner att du vill ha familj o shiet..då gå in i ett förhållande...VARFÖR innan?..hahahaha låt mig presenterna nya nancy! tack o hej :D vissa som jag hare bara tööööngt maaneeen tjarååå
 
 
Dont worry be happy single!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0