stannar här på blogg.se

Ligger och har matkoma! pååååå riktigt har börjat äta som en flodhäst..senaste 2 veckorna..o e säker att ja gått upp nåt kilo bara så!..kan inte gå 1h utan att jag känner hunger igen..ibland behöver inte ens känna hunger..normalt? vette fan..man är galet mätt nu o tänker INTE fixa käk tills imorgon!! fett intressant infö..vi stryker d här!
 
Idag var jag o hämtade Amaru på dagis super kul.promenerade o lyssnade på musik..tänker så mycket..jävla ADHD!! haha kom hem helt död efter..bo i storvreten är inte kult!!
 
 
Ialafaaaaall..imorgon äre maskerad fest som gäller,längtaar!! så ska upp "tidigt" imorgon o köpa lite grejer sen hem till frugan o hjälpa henne inför kvällen hihihih  taggad e man!! aldrig vart på maskerad fest faktiskt :)
 
D en sak ja tänk på som jag sagt till mina närmsta..om hur mycket jag ändrats..nu vet jag inte om d till bättre eller dåligt..men jag klagar inte..e bara chockad...har verkligen blivit IS känslolös typ..jag har alltid vart en tjej som tror på kärleken och aldrig gett upp..älskat romantik..men nu?..förlåt..men typ äcklas av sånt..spec romantik..kan inte tycka att det är gulligt nånstans?..haha spec på filmer..om en kille i filmen säger till sin kärlek typ "vill tillbringa hela mitt liv med dig" så blir jag typ "omg stalkeeeeeer"..o typ skrattar haha!! sinnes,jag vet!..Tror inte jag tror på kärlek längre..ialf inte nu.inte idag...och vill inte häller göra d..ialf inte ha nåt seriöst..så klart d mysigt o ha någon o mysa med..men thats it!! För jag vet hur jag blir i ett förhållane..typ 80år mentalt..haha!! skit tråkig tjej...o man tjaffsar,mår dåligt, osv osv...som singel..vem bråkar du med?..ingen..man har bara massa kul,jag trodde verkligen när jag blev singel att jag skulle bara ligga o gråta typ..haha helhjärtat så mådde jag piss i exakt 2 veckor..
 
2 veckor tog det för mig att inse att livet går vidare..vaknade upp en morgon o mådde bra!! började äta,jobba igen o allmänt må bra!..2 veckor..kunde jag verkligen älskat killen då?...det tror jag inte,hur fult d han än gjorde mot mig så skulle jag mått dåligt under en längre tid än vad jag gjorde..men är så glad för det..för finns inget värre än att må dåligt för någon idiot som inte förtjänar ens tårar och längtan..men så glad att jag inte ens jag känner hat för killen..känner verkligen ingenting..mitt Ex innan honom kommer jag alllltid att minnas kärt! men denna kille..ingenting!!
 
nu har d gått ett tag lixom ..sjukt fortf hur tiden går!!!..läskigt men bra!! vill ha december NU,vill bo själv!! kommer bli så skojigt på helgerna :)..sa nån efterfest hos nancy??? hahahhaha..längtar sönder!! och såklart sommaren...Magaluf med bästa tjejerna i världen!!! har en fet magkänsla att år 2013 kommer bli mitt livs bästa år!! Jag e så stark!!!!! har blivit så stark av all skit jag gått igenom..och vi starka människor behöver också ha massa kul :D och är så lycklig att jag har 2 så underbar vänner..tamara och julieth..tamara har ju alltid funnits där..och julieth o jag hade bara glidit ifrån varandra..men nu tagit upp kontakten igen och fyfan vad jag e glad för d!! älskar dessa tjejer enormt,dom får fram mina bästa sidor!!
 
Shit d här va något jag behövde..skriva ut!..länge sen haha :)..nu blire att kolla på några stands up..sen sons of anarchy sen sova :D
 
Jag idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0