Så kuul! :D

i lördags vart jag ensam hemma så d blev lite skooojjigt här med bland annat alexis o romi haha! psykos kväll :D det blev att man somna runt 06 :O..ialf..haha
 
igår vare J alvarez och jag vaknade o mådde inte så bra pluss tänkte på plugget så bestämde mig att inte gå..hade fixat en tjej som skulle köpa biljetten ifrån mig o allt...sen knackar det på dörren..det va Alexis hihi vi satt i balkongen o rökte o rökte o rökte hahahaha o jaaa då övertalade han mig att följa med haha så han gick hem o jag hoppade in i duschen o fixade mig..sen kom han över igen o väntade tills jag blev klar..
 
sen så drog vi,vi pratade hela vägen till södra..där vi skulle av för att gå hem till Didi o bianca ( romis kusiner )..däär drack vi en massa o tjejerna fixade sig hihi..sen runt 20.30 drog vi men innan så gick vi förbi en bar o tog var sin shott..va blev d för mig?..jo,Tequila hahaa vi blev sams igen! mådde så jävla bäääst!..sen i konserten flippade vi ur ordentligt dansade sönder haha ..folk stod typ o va mer inne i sina mobiler än fuckade ur haha..men inte vi! :D sen J alvarez kom ...ooohh!! sjöng alla hans låtar :D..aso kvällen va bäääst!! :D
 
Idag ska jag träffa romi vi ska göra lite ärenden :p haha fett spännande..eller fett nervös haha :| hoppas verkligen att alllt går bra! :O..sen måste jag typ skynda hem o plugga plugga plugga!..
 
 
 
och detta hade jag på mig :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0