psykolog

Idag vaknade jag 09..stängde av larmet o tänkte fortsätta sova..sen hoppade upp 1min efter helt rädd trodde jag hade försovit mig haha sjukt!..ialf..det gick väl så dääär hos psykologen..det ser ju ut som att jag har adhd men för att få diagnosen kan det ta flera månader..måste göra olika tester o shiet..o jag vill ju lixom ha medicinen typ NU för att kunna plugga!..Det va så sjukt..för allt hon sa om Adhd om hur man är osv osv..känndes det som om hon typ stalkat mig då det kändes att hon pratade om mitt liv och om hur jag är..coolt! :).har tid igen den 10 Dec kl 11 haha skriver det här ifall jag tappar bort lappen :p
 
Efter psykologen tog jag min 1 timmas prommis det blev exakt 5km..första gången jag promenerar själv..annars är ju Alexis min partner haha..men det gick super bra..lyssnade på musik o tänkte en massor :) Om hur allt blivit så bra på så kort tid..och hur rädd jag är över att inte längre må så här bra..för efter sol kmr ju regn..o då undrar jag näääär det kmr :o...och eftersom jag faktiskt blivit så stark av all skit så känns det som om det måste vara något riktigt riktigt stort som måste ske så att det ska påverka mig..Men njuter av min lycka än så länge ialf haha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0