över tung helg!

 

Heeerrregud vet inte ens vart jag ska börja!! Den har helgen har bara vart för mycket haha blev något jag inte trodde!

I fredags var jag ju på maskerad fest som senare slutade med att man hamna i Hässelby ensam tjej med typ 6 killar (känner så klart dom haha) aso vi kaosa på tåget garvade så jävla mycket resan gick så fort och väl framme i hby fortsatte killarna att dricka och jag?..omg man trodde jag dragit något eller druckit typ 10000 redbull för jag va så hyyyyype hahaha alla ba garva o ingen kunde fatta att jag kl typ 09 på morgonen fortfarande hade galen energi o dansade runt o sjöng o drev sönder Hahahaha!!!! Sist jag va i närheten av den hype humorn va 2009 med denize sara o Carol efter en latino fest i Alvik.Nu vare så fast gånger 10 hahaha helt sinnes sjukt,vi sov hos ostkaka...ja,jag kallar min vän för ostkaka..efter kryssningen blev d så haha!! ..

Iaaaalf..vi vakna runt 15tiden igår lördag..vi drog och käkade mat..tog en calsone eller hur man stavar :p:p sen chillade vi och prata sen drog vi till O'learys kl 18 och det började med att jag drack vatten..sen när Barca matchen började blev det öl efter öl hahah så började vi köra round 2 haha men denna gång vare jag,ostkakan,serious och Valentino..vi Filippa med drickandet tills stängning super kul! Sen drog vi alla hem till ostkakan igen o deckade runt 03 tiden.. var kontakt lös i 2 dagar eftersom mobilen dog o kunde inte pin koden..men allvarligt..fettt nice..va på typ mini semester o ba hade kul utan att tänka på mobilen :D

Idag så vakna vi runt 13 tiden men vi va helt slitna o chilla sööööönder haha kollade på 2 filmer..ostkaka beställde hem en familje oxfilé pizza som vi slakta skit gott!!! Sen kl 19 åkte jag in till stan o träffade C vi käkade i makkis o prata om allt möjligt..sen 20.30 tog vi tåget..jag hem o han till The gym!! Haha :):) nu ligger jag heeeelt död i sängen ska kolla på SOA nu o ba tare lögnt det behöver man efter en såååån här Flippad helg HAHA har massa bilder o videons som får mig o döööööö av garv..men ni får dom mest okej-sebara bilder :):)

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0