lööve!

Idag gick det lite bättre med pluggandet..va ensam hemma typ hela dagen..skit tråkigt..tänker sen hur d kommer vara när mina päron åker till chile..ska va ensam 1,5 månad!!..okej inte heeelt ensam hela tiden..men för d mesta! :o..ensamhet kan va skönt ibland..men inte så länge haha..X får ta o flytta in till mig skiter i,om d inte funkar slänger jag ut honom.HAha ne skåja :)..
 
ijallafåååll..kl 21 gick jag hem till finaste vännen i världen alexis :)..han hade köpt hem pizza så käkade sönder (OBS att jag hade precis ätit mat hemma)..blev proppp mätt!!..efter typ 2h gick vi o mötte Romi..o vi tre gick tbx hem till honom o snackade masssoor!! :)..sen runt 00 tiden lämnade dom hem mig hihi..o på vägen käkade vi godis!
 
Min kropp e sjuk!..jag har alltid vart smal..o d sällan jag verkligen går upp i vikt..typ d händer bara i Chile..men NUUUU herre min skapare..gått upp 5kg på typ 2 veckor(?)..känner mig själv tung haha..okej om d bara var jag som tänkte så här..men nu har man fått höra d av mamma,romi och alexis att jag verkligen gått upp hahaha sååå jag sagt till mig själv..jag kan ju inte träna såååååå...men 1 timmas promenad varje dag borde hjälpa..så att jag ändå bränner lite fett haha för annars kommer jag bli en rullande boll..vill lixom kunna äta så mycket som jag börjat göra utan att vara orolig..har lixom under hela mitt liv kunnat göra d..o så nu vet jag fan inte vad min kropp vill mig!! den typ vaknade till hahaha..ne men som d nu e jag nöjd..vill inte bli större..för resten kommer bara sätta sig på fucked up ställen! -.-
 
Aja nog pratat om min kropp..tog min sömntablett för en stund så ska sätta på SoA o sova,Godnatt!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0