hahah jag döör!

 
har inte gjort så mycket sens sist..tränade i 1h..och ätit en massa..ja,de normala ni vet :p..tagit 100 bilder på mig fina,fula,arga,ledsna,glada haha jaaa allt möjligt haha :O..sen en rolig sak nu när jag gick in här i blogg.se..i översikt kan man se alla "utkast" man har..o kollade på dom..och hittade den här som är skriven 31 okt 2009!
 
" idag vakna jag rätt så sent..runt 4 något..sen så blev det planerat att gå på bio med C så jag duschade och fixade mig..tog 19:52 tåget från tumba och vi möttes i söder..vi gick runt lite och köpte massa godis..filmen började 21:15 vi kollade på Fame! C bjöd mig..skit gullig blev helt nojig..det var lääänge sen en kille bjöd ut mig haha :) tack tack igen <3..filmen var skit bra faktiskt älskar dans filmer :)..efter filmen hann vi precis till tåget så vi hoppa på den och jaa han åkte av i älvsjö..och jag fortsatte mot tumba..känner mig jätte trött och får ångest då ja tänker att skolan börjar snart!! FAN"
 
Hahahha omaigåååd!..C..hoppar in i mitt liv lite då o då haha,..ska skicka d där till honom så att han skrattar lite han med haha
aja bjuder på lite fler bilder på sexiga mig ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0