Gooose

Idag vakna jag 05.20..vaknade helt pigg haha sjukt..jag tog 06.07 tåget :) intressant va? Erkänn! ..väl på praktiken så ser jag att min handläggare hämtat med sig sin valp,höll på dööööö så jävla söt äta opp!!! Så jag gosat massor med henne..fick rasta henne en stund haha Cosi gjorde mig sällskap i telefonen och fik höra en fett glad Nancy som bara pratade om allt valpen gjorde hahaha..han skratta bara :) ..tiden har gått jätte fort! Ätit en massor oxo ...åt kladd kaka med grädde o hallon,så gooootttt!! Slutar som sagt 4 och åker till Cosi direkt efter hihi..har rast till 10 över..suttit på en massagesol vi har här,så tung den är!! :D nu kollar jag på The television ,återigen,intressant va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0