Godmorgon!

vaknade av att bästa vännen ringde..vi pratade ett tag,vi ska ut senare :D..igår träffade jag som sagt julie..vi drog till nacka forum..fixade en grej...sen runt 21 tiden drog vi vidare till Jhonny´s haha drack lite där pratade om allt möjligt o massa gamla roliga minnen :D..så kul när man känner någon som vart med de viktigaste åren i ens liv..sen åkte vi hemåt..kom hem vid 01 och bara va vid datan o kolla på massa psykos grejer i youtube haha typiskt mig :)
 
Nu sitter jag o skriver o äter frukost samtiligt..mina frukost är BÄST har börjat sattsa hårt på frukost...igår vaknade jag som sagt 09 o käkade...haha älskar frukost!! o nu blire faktiskt plugg! vill ba bli klar med skiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0