examination :)

Igår hade jag sömn problem trotts att jag tog 2 sömn tabletter..aso d alla kroppens nerver rörde sig typ jätte hemskt..kunde inte ligga still i mer än 10 sek för då började det igen..kände för att gå ut o ta en spring runda för att ta ut energin..men mina ögon va super trötta o vägrade öppnas..ialf!..
 
vaknade 06:30 o gjorde mig iordning inför skolan..det hände någon jätte irriterande imorse!..när jag stod o vänta på tåget så stod det 3 min..så jag står o väntar..när d gått 3 min så ser jag inget..sen så känner jag massa folk bakom mig..då ser jag att tåget hade kommit fast i andra spår linjen!!!! o den åkte BLEV SÅÅÅ ARG hahahah då kände jag faktiskt för att gå köpa cigg..nästa tåg skulle komma efter 8 min...men väääärsta kön! så gick tillbaka haha..FETT intressant allt detta..anteckna! :)
 
Idag hade jag ialf examination i skolan..det känndes bra,riktigt bra!..handen levde sitt egna liv o skrev o skrev på sida efter sida :D..nåt mer intressant e att jag har ätit som en gris idag...kläderna börja bli små...och nu ska jag göra pan con manjar herråå beach 2013 HAHA nej då!
ska ut nu o ta min 1timmas promenad med Alexis <3
 
idag hade jag för övrigt finaste tröjan :)
 
 
o jag har ätit 100 såna :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0