Världen går under om 4h HEHE

såg någon artikel om att världen kommer att gå under inatt kl 02.12 enligt NASA..ska man skratta eller gråta haha aja ska se till att sova innan d :)..IALF...efter jag skrev senaste inlägget dröjde det inte mycket till att jag böt om och gick ut..började ju typ bomba facebook med roliga bilder höll på att få fnatt!! haha helt rastlös :p...tog bussen mot skärholmen och där gick jag till bästa vännens jobb..fick gå in o vänta där inne hihi VIP så där haha!!..Det tog sin tid tills vi tog oss ut men aah sen så pratade vi o såå..o tog bussen tillbaka tiill tumba o kom hem för typ 1h sen..känner mig jätte varm..lite febrig..men det har jag gjort dom senaste nätterna...konstigt! aja
 
Imorgon vet jag inte hur d blir d kanske blir ändrade planer..fattar nada..hade sätt fram emot det man aah vad ska man göra...Är det så att DU läser min blogg o inte erkänner d o blev lack för anledning X så förstår jag! men det är inte som du tror..hade ju kunnat förklara ifall du frågade o inte lekte kurragömma!!!!!
Aja ska kolla på BB sen slagga :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0