The end

Idag hare vart riktigt mysigt mina päron gick hem till min syster och vi käkade god mat o hade det trevligt hihi sen drog vi hemåt..HAHA något roligt som hände på väg hem e att jag halkade såååå grooooovt på rumpan haahhahahahaha dooooooog av garv herregud såååå klumpig jag är! :') det kmr säääkert hända ett par ggr till haha!!..ialf..kom hem fixade mig eftersom jag skulle på bio men det blev inställt..så gick hem till alexis o tatuerade mig..dit kom massa folk haha så vi chillade håårt o lyssnade på musik..kom hem vid 21.30..o blev fett deppig pga en sak..men fuck it! Jag är bättre än så..ska inte låta någon säga till mig vad jag får o inte får göra,d funkar inte så..inte med mig..inte nu inte imorgon..aldriiiig!!..så lika bra d...d va nog för bra för att vara sant,synd att d e så då jag faktiskt ville nåt..men men allt händer för en anledning :)
 
Precis när jag höll på att bli ledsen så ringer bästa vännen mig som va nära mitt hem så gick ner till porten o jag fick prata ut och underbar som han e så lyssnade han o gav mig råd,älskar dig alexis!..kom nyss hem o nu ska jag ladda ner nån film o sen sova..ska upp tidigt imoron har tid hos psykiatern pga ADHDn u knööw sen blire iväg till praktiken,slutar 9 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0