Tråkiga gammal modiga Nancy

Idag har jag vart super seg..tanya kom med en nyklippt haha sötisen blev jätte fin! :D..vi har busat o myst..min älskling blir bara större o större för varje gång jag ser honom.Hade lust att dra ut idag för typ 2h sen..blev helt hype..men sen blev jag bara seg igen..skulle typ kunna sova nu..och idag har jag bara ätit 2 gånger fett onormalt,,hela jag känner mig onormal..
 
En sak jag tänk på hahaha som någon sa till mig då jag berättat om killar hit o dit yada yada " Du ska inte bara ha en..du måste ha flera" hahaha Gud så mycket jag skrattade haha förstår tanken bakom d hela..för att inte fastna o lixom bara ha kul..det låter fett fel men d ligger nog något bakom d ..fast inget jag nånsin skulle kunna försöka..folk kallar mig tråkig för att jag aldrig vågar eller rättare sagt VILL testa olika saker som singel..det blir typ..träffar jag en kille så är det bara han som gäller hahah låter kanske fett gammal modigt..men d så jag är..sen såklart tappar man kontakten för X anledingar..så är det klart att man går vidare o möjligtvis börjar träffa/prata någon annan...men aldrig under samma tid..som typ nu..pratat ett tag med this guy ( han kallar mig för "flickan" så d bara blev att jag började kalla honom för "pojken" bara en kul grej menar inte "MIN pojke" eller nåt sånt :p och skriver det för att sen när jag vill kolla bak i bloggen ska jag veta vem det är jag skriver om haha! )...bara sms..har inte vågat träffas än..men tar min tid haha ingen bråttom här inte :)..Aja kanske lite to much infarmation haha
 
Kollade klart på säsong 3 av BB..så ligger på 4an nu haha knas! Juste Gossip Girl är nu sluut..kollade i måndags på sista avsnittet..fint avslut faktiskt..men ingen serie jag kommer sakna osv osv osv haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0