" Skojare finns många vissa roliga andra helt otroliga! "

igår var jag skiiiit trött hela dagen i kvällen..kollade på SoAs säsong final avsnitt...OOH nu måste man vänta till agusti typ..är dom seriösa..vf släpper man ut serier om man ska få vänta o lida så mycket!!! inte snällt :(..ajaa..försökte sova runt 01 tiden..sen fick ett sms som gjorde att jag blev typ pigg..telepati på hög nivå haha :) så kollade på Taken 2...helt okej..1 dödade juu..så aah..somnade ialf runt 03..o vakna kl 11 idag..familjen är i Ikea o ikväll ska dom till mina kusiner..jag stannar hemma o myser :) ska passa amaru imorgon ..sa jag att jag inte ska festa på ett tag?..jo ni läste rätt..ska bara softa ett tag..blivit så sliten o slösar bara maassa pengar..plus d vinter,ångest att gå ut då..så ska chillnäni o tagga till sommaren :)
 
Provat klänninar idag..till nyår o födelsedags firandet ..svårt vare hahaha men bestämde mig tillslut :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0