*Varning för serie-torsk inlägg*

Idag har jag legat 95% av dagen liggandes i sängen med migrän.. tror till och med ja börjar bli förkyld..näsan är täppt och nyser som ett as :(..har kollat på Breaking bad (som jag framöver förkortar med BB) och kollade nyss på GG (gossip girl) och bokstavligt talat skrattade så mycket om hur löjlig den är HAHA musiken i bakrunden tagen typ direkt från en tecknat super hero film hahahahah men kan ändå inte sluta kolla..den är löligt bra :p den blir ju mer löjlig efter man börjat kolla på riktigt tunga gäng,kriminell serier som tex SoA ( sons of anarchy )hahahaha d där e mer min grej och HIMYM ( How i met your mother ) så klart samt SATC ( sex and the city ) och Scrubs haha!...d blev lite många olika serier nu va :p..jaa d så mitt liv ser ut under vinter tid :D..
 
 
Juste jag har funderat lite över Magaluf resan som jag länge velat göra..tror inte jag vill längre göra den faktiskt..vill istället spara pengar för att åka bort några månader nästa vinter till Brazil och kanske åka runt lite i sydamerika :)..ser inte på fest på samma sätt som för några månader sen..det blev för mycket på för kort tid..vill utforsta vår moder jord HAHA så ska jobba så mycket som jag bara kan för att åka på en välförtjänad semester..för då är också min utbildning klar i December nästa år alltså :).då är jag utbildad akutvårdare :D..peppar peppar peppar ..så då vill jag åka bort typ 3 månader för att sedan komma tillbaka o börja jobba på direkten med vad jag utbildade mig till :)..vill börja ta ansvar som vuxen då..flytta ut osv osv osv ...aja nu ligger jag ju o säger mina mål o drömmar..inget fel med det..hoppas innerligt att allt blir som jag vill
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0