så ensam

Igår vart man kidnappad..hehe ne skoja..men åkte inte hem igår...Cosi skulle egentligen på kryssning igår men sket i d o stannade hemma hihi så stannade...mitt på natten typ runt 02 tiden gick vi ut o smällde fyrverkerier hahaha så vi firade nyår i förväg :)..igår laddade jag ner "My name is Khan"  dom dog för den haha lyckat vart det...idag vaknade man o storstädade fett kul hihi..ungkarls hem märker man att det är haha! men Cosi är ialf duktig på att städa osv osv..dukti hemmafru e han HEHE

Vi käkade frukost efter städningen..tog med mig manjar dit hahaha går ingenstans utan min bebis :)..så vi slaktade den hihi..efter det så tog vi det lugnt sen så rullade vi..Cosi hade några ärenden o göra o jag åkte hem :)..såååå jaaaa nu är man hemma...helt tråkigt att komma hem till ett tomt hem hahaha..ska bara ta det lugnt nu..ta ett bad osv osv

Imorgon ska vi tydligen träffas igen..han sa nåt om d innan vi sa hajdo..men ska kolla senare hur d blir..för då blire iväg till hans mami

Nu hoppas man inte så mycket häller..tar allt som d kommer :)

Hemmafrun nr1 HEHE

Och juste ormen jag höll i var Cosis grannes haha..den va lätte söt..konstigt nog..hade aldrig tagit en orm förut men vart inte ens rädd skit härlig känsla o ha den runt ens nacke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0