pluuuggg!

Pluggade i typ 2h tsm med världens bästa mami...har 2 uppgifter kvar o göra som jag ska göra klart imorgon :)..sen är jag finitoooo då kan jag andas uuut :)..kommer vara skönt med jullov faktiskt..sista praktik dagen är på söndag sen har jag sista skol dagen den 19..trooor jag...aja hahaha men inga fler examinationer ialf sköööönt! sen looooov :D...stolt över mig själv hur bra jag klarat mig hittills! första terminen avklarad..2 kvar :)..
 
Tog mina sömntabletter för 20 min sen..så ska slagga snart ska kolla på BB sen slaggish..praktik imorgon 7-16 :)
Ajaaa...gjorde chocklad pudding innan jag började plugga så nu ska jag belöna mig o äta upp bunk jäveln :D..
 
Juste omaigad mina mjukisar sitter nästan lika tajt som leggins :o..gått upp nästan 7kg...hur ska detta sluta?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0