planerar o planerar

Idag när larmet lät 05.30 ville jag bara ringa o sjukanmäla mig..men tog mig upp o åkte till praktiken..det gick bra som vanligt! slutade kl 3,åkte direkt till vårberg för att möta min syster som skulle tatuera sig hos tamara,det blev riktigt snyggt!! :D..efter d åkte vi till Alby där pappa skulle hämta oss..så nu är man hemma helt döööd..amaru ska sova över idag hiihiih myyysigt värre :D..har nu i några dagar planerat min födesedags fest,den kommer bli feeeet!!!! Gala tema ska det vara med röda matta o shiet hahahah..gjorde precis inbjudnings listan..det kommer nog bli närmare 30 st..helt tamam haha :) längtar söööönder brääää hohohho...sen så har jag länge sagt att på sommaren typ i juli blire magaluf resa för lite fucka ur tid hahaha o veeeeeeeem äre som ska följa med?..joooo ingen mindre än min bästa vän Alexis :D i februari ska vi planera d bättre o så wööhöööö..e helt hypad haha
 
När vi var i alby gick vi förbi mitt konstverk jag målade när jag var 9år haha rätt så kult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0