pigg o glad potatis blad

WTF med rubriken? hahaha jag e kulig ibland :D..vakna typ för 30 min sen..somnade riktigt sent igår pratade med pojken tills våra ögon inte orkade längre då sa vi natti natt hihi...sov jätte bra! Fast mina drömmar var ju så där riktigt skumma hahah flygande sköldpaddor o shiet HAHA...snart ska jag ringa gina tricot som skickade mitt paket ända till jakobsberg hahaha har nog glömt att ändra..sen ska jag städa här hemma lite :)
 
Juste hittade en bild på mig ifrån sommaren..blev chockad..på riktigt! sjukt hur mycket jag ändrats vikt mässigt..ansiktet speciellt..nu har jag fett fylliga kinder haha..DÅ hade jag inget!!
 
Ser ni? ser ju inte så frisk ut..o den bilden tyckte jag DÅ att den vart jätte fin...nu blir jag bara chockad..har totalt gått upp 8kg och vill stanna i denna vikt :) ( det mesta har satt sig på bröst o rumpa o mage hahaha)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0