Once

Idag hade jag ju som sagt tid hos psykiatern och det gick kanon bra! efter blev det iväg till praktiken som för övrigt gick oxo kanon bra hihi dom är jätte nöjda med mig o tycker att jag är super duktig..rodnar jätte mycket när dom säger d hahaha men kul!..slutade kl 9 och efter så åkte jag till Huddinge vart bjuden hem till Alexis mamiiii,Naty ( Alexis syster ) va oxo där med 3,5 veckors sötaste Vincent så jävla sööööt dooog!..vi käkade once super mysigt,vi skrattade en hel del! :D ..fick lite torta de miloja mjamiii så gott!! ..tog 23.04 tåget därifrån ..Nu ligger jag i sängen och laddade precis ner säsong 1 av "Breaking bad" en tjej från praktiken rekommanterade den grovt..så ska ge den en chans nu när SoA ändå har uppehåll :(...så ska kolla på den nu hoho!
 
hahaha tog den här bilden nyss nyss nyss..bättre gick d inte..aja den får duga :p
 
och jaaaaaa...jag har mickey mouse rosa töntig pyjamas låt mig!  -.-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0