No life

 
Hahaha tänker tbx en månad typ så vare bara fest fest fest..o nu förtiden äre bara serie serie serie haha!..folk frågade om jag ville ut..hypade mig lite smått..men naaaj bräää ,..sparar mig till nyår o min feta födelsedags fiääst :D..Somnade riiiiktigt tidigt imorse hahaha pojke slutar jobbet 02 så d blir oftast att vi pratar nonstop då han slutat..igår blev det fram till kl 06..han fortsatte kolla på BB o jag deckade o vaknade 13 ..
 
Vart lite stress här hemma idag..förberedelser inför imorgon..mamma typ kampat i köket haha stackarn ..hennes mat är så goood!!!..och idag fick vi prov smaka hennes mat..tungt tungt tungt!! Sen följde jag med pappa för att lämna Tanya o Amaru..o nu ligger jag här i soffan..är super seg...ska nog sova tidigt idag...det säger jag varje dag hahahah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0