Mitt 2012

Tänkte förkorta lite om hur mitt år har vart :)
 
- Januari -
året börjar ju som vanligt med att jag fyller år! fyllde 20 och drog ut med tjejerna,helt OK
*Massa bio besök med exet
*Jobbade på SF Bio hela tiden
*Fick lägenhet med exet
*Bloggade på wordpress under denna tid
 
Februari-
*Fyllde 2 år med exet
*avbröt kontakten med onödiga människor i mitt liv
*Flyttade ihop med exet
*jobbade fortf en massa
*började få intresse för mat lagning
 
 
Sen så la jag ner med bloggandet ääända fram tills oktober! :o
men hmm vad hände under tiden..
*.Blev största hemmafrun
*jobbade hela sommaren
*alla bråk med exet började då han inte gjorde ett skit hemma,
*åkte till kreta med mina päron,helt underbart
*kommer tillbaka och får veta att mitt ex har ett annat förhållande vid sidan om
'blir förkrossad,gör slut
*får veta vem bruden va,slutade va ledsen och började att va lycklig
*började som vanligt ny singel tjej att festa en massor! då menar jag massor!!
*var på roligaste kryssningen evaaah med dom bästa! oförglömlig
 
 
Oktober
*Festade som sagt en massa
*kom in i min kurs
*massa plugg
*började att gå upp i vikt som en ko
 
 
November
 
*inte så annorlunda mot oktober..massa fest
*pluggade
*Fick kontakt med Cosi
*spenderade massa tid med honom
*började praktiken
*var med alexis typ varje dag
*J alvarez med dom bästa,så sjukt roligt vi hade!
 
 
December
 
*månaden började inge bra..
*Hade praktik fram till den 15 dec
*slutade festa
*börade kolla på massa serier istället
*firade jul o aah resten vet ni jööö
*Månaden slutar ingen bra häller
 

Vad har jag för planer inför 2013 då?
 
*Fira min födelsedag stooort den 5jan
*Börja skolan igen,plugga ordentligt
*sen till sommaren måste jag iväg på en party semester,MÅSTE! bara för att jag kan! :)
*Under sommaren vill jag verkligen ha KUL! men också jobba
*vill ta körkortet också,vet sa det förra året också,,men hoppas!
*börja skolan igen,plugga o köra sista praktiken i sjukhus
*blir klar utbildad i December
*Då vill jag belöna mig själv med en resa till antlingen Brazil eller Thailand i minst 2 månader..fira nyår där är tanken!
 
vad ska jag bli bättre på och vad ska jag sluta med?
 
*Jag ska sluta övertänka!
*Tänka bara på vad som gör mig lycklig 
*Måste sluta vara så snäll och blåögd
*Bestämt mig!..vill vara singel i år även hur svårt det än är då känslor finns,men nej! måste veta vem jag är utanför ett förhållande! men Cosi kmr alltid att va Cosi :)
*Aldrig mer låta någon få mig att tro att "festa" är fel osv osv
*Ta mer ansvar för viktiga saker
*Sluta lita så lätt på folk NANCY!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0