kaaalllt

Idag vaknade jag tidigt och fixade mig för ännu en praktik dag..som vanligt va tågen sena jävla sl...men men kom inte så sent...och ännu en gång så ramlade jag HAHA aso orkar ej!!..har en känsla att denna vinter kommer jag att halka ett par gånger till hahaha :( det gick bra på praktiken efter praktiken blev jag bjuden på fest..men tackade nej hahaha ser ni? menade faktiskt allvar men festandet HEHE :p..så nu är jag hemma och kollar på la komedia med mamma o pappa..
 
Lämnade in min sista examination igår känndes så jävla bra!!!..så beställde hem lite kläder igår som belöning..mina kläder har blivit små på mig..måste börja skärpa mig..tänkt på att börja träna (haahhahaha) nee men d inte ett skämt längre..måste börja tänka lite på vad jag äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0