Jul loooooov!

Äntligeeeeeen!!! vi hade avslut idag i skolan diskuterade olika saker o såå..till lunchen gick jag o tjejerna till kinesisk buffé o käkade sönder haha trivs så bra i klassen synd att vi splittras nästa termin :(..Efter skolan så solade jag i söder blev 30minutare :)...först valde jag rum..valde 4an så stoppar in mynten utanför..sen går jag in i 4an torkar rent o klär av mig..3min går o där ligger jag i en otänd solarium som en tönt hahahah väntade men inget hände..så tog på mig byxorna med jacka o såg att jag hade lagt in mynten till rum 5 hahahaha!! sånt händer bara mig..så plockade upp alla min kläder i stress i gick in o solade 25 min hahaha
 
Kom typ nyss hem super trött! ska äta snart ...igår kväll innan jag la mig packade jag väskan för att träna efter skolan....men när jag vakna imorse så packade jag upp allt igen hahahah såååå nära!! ajaa bättre lycka nästa gång
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0