I’m gonna make the rest of my life, the best of my life

wooow idag känns det som att jag haft fullt upp! Började såklart med en underbar frukost..älskar frukost! något jag inte ens kunde äta förut..kunde tugga en macka i typ 10 min men fick ej ner den..omöjligt hade jag för frukost..nu kan jag inte starta dagen utan en feeet frukost! oj vad mycket "frukost" det blev där haha..
 
Aja sen så satte jag på musik..lixom hela huset knakade nästan av hur högt det var haha..då älskar jag att städa..vf träna i gym när man dansar så mycket som jag när jag städar hahaha..huset blev fint och efter det så duschade jag och tog på mig kläder..drog och solade 20 min och på väg dit så halkade jag igen..tror ni jag skrattade denna gång? nej! vart helt arg för jag halkade riktigt fult vrickade min fot så grovt att jag inte ens kunde ställa mig upp..jätte hemskt! usch.. aja..sen gick förbi för att hämta mitt H&M paket som hade kommit och efter det kom jag hem och Cory smsade mig o frågade om jag ville följa med för att julhandla så aah ville inte bli rastlös så åkte till jakan och mötte upp min Vibbi,,När jag ändå var i jakan så gick vi förbi för att hämta ut mitt paket där..och efter det så drog vi till Kista där man träffade på massa folk man kände haha
 
I kista gick vi runt o handlade vi pratade en massor!! sist vi sågs va ju i somras så vi hade myyyyyyycket att prata om haha :)..vi avslutade med mat i donken tog 22.15 tåget från kista ..sen så kom jag bara hem o aaah nu ligger jag här..min fot värker som fan! Hoppas att det inte blir värre imorgon..Imorgon så ska jag tydligen träffa bruttan igen och kanske gå på bio hihi men vi får se hur d blir då hon inte vet när hon slutar jobbet :)..Nu ska jag såklart kolla på BB sen sova hihihi :D
 
Äntligen en bild som ger min nya hårfärg rättvisa! annars ser det bara så mörkt ut -.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0