från glad till lack sen tbx till glad

vart verkligen fett glad idag dansat o sjungit (skrikit) en massor..att en människa kan vända allt på 1 sek!!! vart så lack herregud..men nej! jag vände allt till nåt possitivt så skiter i..e glad igen hihi skrattar åt roliga bilder älskar att jag e så lätt road :D Vet inte om jag ska träffa bästa vännen idag..vill det..men han jobbar..behöver prata!!!! o tydligen har han oxo vissa knas grejer o säga :| fettttt rök sugen e jag oxo herrejisses :o Imorgon ska jag göra lite saker hihi det ska bli kul ska träffa sötaste ungen =)..han ska få sin julpresent..neee nu vill jag fan få ut någon ska kolla vem vill joina mig..annars kommer jag bara sitta hemma o äta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0