Finito bonito

Då var praktik tiden över..nu är det bara att ta vara på den lediga tiden..skola på onsdag sen lov!!!
Hela praktik tiden har vart otrolig lärorik samt rolig trivdes som ett barn i en leksaksaffär :)..så stolt över mig själv, att jag faktiskt kunde gå upp 05 vissa dagar o skötte mig så bra! Fick betyg A+ på alla moment...peppar mig själv faktsiskt varje dag så att jag ska klara av allt det här..vill bli något i livet.vill bli det jag pluggar till..Ni kanske undrar förresten vad det är jag pluggar till?..Akutvårdare..för att jobba på sjukhus i akuten haha för er tröga :)..1år kvar nu!
 
Köpte present till min handläggare som tack för denna månad fick sluta 1h innan..efter praktiken gick jag till bästa vännens jobb..väntade 1h på honom sen tog vi en fet promenad i söder-slussen-söder-mariatorget-söder-tumba hahaha vi e tunga! han slutade 9 o jag kom hem 00 typ :) när jag kom hem så käkade jag bröd med manjar o kollat på BB..så fet den är jag dör!..
Imorgon vill jag sola så ska ta mig nånstans o sola ska sola hela veckan hahaha samt måste köpa klart julpresenter..vill bara få det överstökat..har ingen jul känsla faktiskt..har alltid älskat att köpa jul presenter..men ej i år..aja ska fortfsätta kolla på BB ligger nu i S02E09 feeet bruuuursh
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0