Detta skulle upp igår

Har haft det sinnes bra sens sist..bara vart med Cosi o mått bäst :) ätit som djur har vi..typ 1kg godis varje dag,pizza o fett god mat o kollat på filmer..igår kom hans systerson på 3år hit o vi busade massssoooor!! Han sov över o idag gick jag till praktiken det gick bra..slutade 4..kom hit efter för vi skulle åka pulka med lillen sen efter massa skratt o snö lämnade vi hem honom till sin Mami :) o vi hyrde film samt köpte pizza o go grejer o kom hit...Cosi fått mig att börja kolla på skräck filmer!! Ej bra :( blir ju jätte rädd o den jäveln skräms!!! Blääää haha..har praktik imorgon också börjar 13.10..nu ligger jag på soffan medan Cosi fixar Te i köket :D juste!!! Igår fixade han godaste räkmackorna evaaaaah!! Jag som inte ens gillar räkor haha! :o

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

räkor påminner mig om du vet vad hahahaha!!

2012-12-01 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0