depp mode

 
Igår kväll fick jag ett samtal om att dom hittat mobil fodralen  där jag har alla mina grejer..fast utan min mobil..känner mig helt nere..helt sjukt..d lixom en mobil..men tänker på allt den hade..bilderna..speciellt bilderna från dom senaste veckorna..och smsen..d e d ända jag bryr mig om..är super ledsen..ligger bara i sängen o har inte lust o göra nåt..inte ens lust o prata..tårana har runnit som bara den..igår kväll ..o idag när jag vakna...inte känt så här på mååånader..vill bara få en ny iphone för att det ska kännas lite bättre :(..
 
Köpte ialf nyss min nya vinter jacka..det blev en Canada goose montebello parka modellen riktigt fin! :)..finns bara en person jag vill vara med nu nu nu nu! :(
 
 
Aja ska tröst äta nu sen färga håret...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0