Söndag

Tjena hoppsan!..Nu är helgen över och jag har haft det super!..i fredags kom jag till min man..och senare mot kvällen drog vi + hans kompisar ut till någon bar och drack massa öl och hade det riktigt skoj!..kvällen slutade med makkis mat sen hem o sova..igår så lärde min man mig spela Wordfeud..och seriöst hahah helt sjukt hur lätt man fastnar..är fett med grym nu!! hahaha..spelade mot babys kusin hela dagen igår i flera timmar..kunde inte sluta spela :(...

babys kusin har sovit här hela helgen riktigt roligt har man med honom haha :)..men han drog idag runt 6 tiden..det skulle jag oxo men ooooooooooooh orkade verkligen itne..tog ett varmt bad och blev helt seg efter..så stannade med min pojkis..lagade mat åt oss och så hade vi det allmänt mysigt..sen tog vi ut maestro på hans kvälls promenad och han tog taxi till jobbet..så nu ligger jag här med finaste vovven och myser :D




ska hemåt imorgon tsm med min pojkis och maestro :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0